Aan de Paaskerk zijn twee predikanten en een cantor verbonden. Predikant zijn ds. Marleen Kool en ds. Christine van der End-Kranenburg. Beide hebben een parttime aanstelling. Kees de Bruijn is de cantor.

De predikanten hebben afwisselend de leiding in de zondagse kerkdiensten, waaraan eenmaal per maand ook de Paaskerkcantorij medewerking verleent. Kees de Bruijn leidt dan niet alleen deze zanggroep, maar draagt ook bij door solozang (bas-bariton) en een gevarieerde instrumentale inbreng.

Pastoraal gesproken verzorgen de predikanten elk een deel van de Baarnse gemeente. Net zo leveren zij hun inbreng aan het groepswerk, het jeugdwerk en de andere activiteiten van de gemeente. Kees de Bruijn tekent voor het muzikale aandeel in de musicals, de kinderkerstnachten en andere artistieke evenementen in de kerk.

Marleen Kool-Mout

Ds. Marleen Kool-Mout heeft in Baarn in 2006 haar eerste gemeente gevonden.
Zij voelt zich met haar gezin goed thuis in de diversiteit van de Paaskerk.

Adres: Johannes Vermeerlaan 48, 3741 PR Baarn
Telefoon: 06 - 4033 76 56
Bereikbaar op maandag, dinsdagmiddag, donderdag en vrijdag van 8.45 - 9.45 en van 17.30 -18.15 uur.

Pastorale wijk: Sectie 1,4,5,6

Christine van den End-Kranenburg

Ds. Christine van den End-Kranenburg is sinds  april 2019  predikant van de Paaskerk.

Zij is tevens geestelijk verzorger in ziekenhuis Tergooi.

Telefoon: 06 49718486
Bereikbaar op woensdag en donderdag

Pastorale wijk: sectie  2 en 3