Tijdens veel van onze kerkdiensten worden muzikale intermezzo's ingevuld door verschillende gemeenteleden. Daarnaast wordt er rondom de feestdagen o.l.v. cantor Kees de Bruijn geoefend met een ad hoc Paaskerk-orkest. Daarmee verlenen jong en oud hun muzikale medewerking aan de diverse vieringen.

De Paaskerk-cantorij staat onder leiding van cantor Kees de Bruijn en werkt gemiddeld eens per maand mee aan een viering. De cantorij repeteert op woensdagavond van 20.15 tot 21.15 uur in het Brandpunt. Voor meer informatie: Nienke van den Berg, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of José Boerma, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.