Van 1 tot en met 8 oktober is het Week tegen Eenzaamheid. Door het hele land is er dan extra aandacht voor het thema eenzaamheid. Ook vanuit Welzijn Baarn. Wij ondersteunen deze aandacht van harte. Initiatieven vanuit de Paaskerk:

Zin in Film

Zondag 4 oktober draait A Beautiful Day in the Neigborhood in De Speeldoos. Een film van Zin in Baarn die gaat over de ander ontmoeten en wat dat in beweging zet. Meer info: https://zininbaarn.nl/events/event/zin-in-film-a-beautiful-day-in-the-neighborhood/

Helpende handen

'Helpende handen' is een nieuw initiatief vanuit de Paaskerk om hulpvragen en helpende handen met elkaar te verbinden. Denkt u, denk jij wel eens: 'Ik zou graag een ander helpen, met een praktische klus, een boodschap, een bezoekje'? Of heeft heeft u juist behoefte aan helpende handen? Mail dan het aanbod of de vraag naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Zo helpen en ontmoeten we elkaar, binnen en buiten de kerk. Ook mensen die de gemeenschap van de Paaskerk niet kennen, zijn van harte uitgenodigd vraag of aanbod te mailen. Vanzelfsprekend houden we in alle contacten rekening met de heersende corona-maatregelen. Meer info: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Aandacht voor jouw verhaal

Of je nu vertrouwd bent met kerk en geloof of niet, in de Paaskerk is aandacht en zorg voor jouw verhaal. Iets wat jou nu bezighoudt. Een vraag naar zin en betekenis die opkomt in jouw leven op dit moment. Hierover kun je in gesprek met de predikanten. Vertrouwelijkheid staat voorop.

ds Christine van den End (06 49718486) Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en ds Marleen Kool (06 40337656)  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.