Koffie/thee drinken in een kleinere groep: voor de secties 2 en 3

27-10-2024 11:00

Het elkaar zien krijgt deze zondag na de dienst een heel concrete vorm. Er is – sinds lange tijd – weer koffiedrinken in een kleinere groep: dit keer voor de secties 2 en 3.

Woont u binnen het gebied van de hieronder genoemde straten dan bent u van harte welkom na de kerkdienst koffie/thee/limonade te komen drinken in de stilteruimte.

Het is zeker niet de bedoeling dat in stilte te doen, we hopen juist met elkaar in gesprek te zijn en (nader) kennis te maken met elkaar. Nieuw of oud, oud of jong, Paaskerker of Maria Koninginparochiaan, eenieder is welkom.

Sectie 2 en 3: het gebied tussen devolgende straten: Oude Utrechtseweg, Wilhelminalaan, Rusthoeklaan, Zandvoortweg, Goeman Borgesiuslaan, De Geerenweg, Eemweg, Eemstraat, Bosstraat, Javalaan, Stationsweg, Koningsweg, Amalialaan.

Ook Bunschoten, Spakenburg, Eemdijk en het Zuidereind behoren tot sectie 3.