Zin in muziek! Lunchvoorstelling. Klik voor meer info.

25-10-2024 12:00 - 12:30

Iedere laatste vrijdag van de maand is er in de Paaskerk van 12.00 – 12.30 uur een lunchconcert. Voorafgaand, vanaf 10:30 uur is er tijd voor koffie en ontmoeting in de ontmoetingsruimte van ZINN. Na afloop voor ontmoeting en k aan tafel onder het genot van verse huisgemaakte soep en brood. Dit staat er de komende vrijdagen op het programma:

25 oktober ‘Camille’ een prachtige muzikale vertelling met Arlyanne Kuipers achter de piano, Petra Verbeek op de dwarsfluit en met Marleen Pietersen als de verteller. Arnold Pietersen verzorgt beeld en geluid. Ter introductie op deze bijzondere belevenis, worden we uitgenodigd om eens goed om ons heen te kijken naar de dingen die ons omringen. Voorwerpen zijn een onderdeel van ons leven. Ze hebben een geschiedenis. Als je goed luistert vertellen ze een verhaal. En soms neemt een verhaal je mee naar elders. Zo brengt dit tussen-de-middag-uurtje een kristallen flesje je naar Château de Rambures, naar de jonge vrouw Camille. Zij neemt je mee, in een verhaal van haat en revolutie, maar ook over liefde, rozen en veerkracht. Dus kom luisteren, reis mee naar het Frankrijk van de 18e eeuw.