Kerkdienst met ds. Jos van Oord, Amersfoort Online de viering bekijken + meer info Klik hier.

04-08-2024 10:00

De viering is online te volgen en later terug te zien via Kerkdienst via Kerkdienst via de kerkomroep

tijd zwierf ik wat door Nederland met onze kleine Eriba-caravan.

We woonden tijdelijk in het landschap van West-Groningen, Noord-Friesland en de Achterhoek.

Hoe klein Nederland ook is, hoe onmetelijk groots is de natuur in die gebieden waar we doorheen fietsten.

In de Achterhoek waren we onder de indruk van het zogenaamde coulissen-landschap, een halfopen landschap

dat door heggen, houtwallen en muurtjes het karakter kreeg van een toneel met coulissen.

Op een gegeven moment bracht mij dat bij de gedachte dat de Schepper de hoofdrol in dat toneelstuk zou kunnen spelen,

maar Hij/Zij bleef verstoppertj spelen. Misschien speelt God wel verstoppertje? Ik ga er graag in deze viering verder op door.