Lunchconcert in Zinn: gitarist Peter Floor

31-03-2023 12:00 - 12:30
Paaskerk

Op 31 maart speelt veelzijdig gitarist Peter Floor in de Paaskerk met nieuw programma met de titel “Among Good Friends”!
Een Storytelling op de gitaar

In dit gitaar-solo programma neemt gitarist Peter Floor, aan de hand van zijn composities, de luisteraar mee naar bijzondere, ontroerende en ludieke situaties en gebeurtenissen, op een manier zoals je die met goede vrienden deelt.

Tijdens zijn conservatorium studie ontdekte Peter zijn passie voor componeren. Inmiddels zijn er meer dan 100 werken van zijn hand verschenen. Voor muziektheater schreef hij o.a. “Het Paviljoen” en “Brieven aan Diego”.
Peter heeft ervaring In binnen- en buitenland met het geven van concerten, workshops en lezingen over compositie. Ook speelt hij regelmatig op festivals en andere gelegenheden.

De toegang voor de bezoekers is vrij. Wij vragen om een vrijwillige bijdrage bij de uitgang te geven voor de onkosten van de muzikanten.