Pelgrimswandelen

22-04-2023 09:00
Paaskerk

Pelgrimswandelen

Na in maart met 25 wandelaars gestart te zijn vervolgen we ons pad op zaterdag 22 april.

In de loop der tijd is er een groep gevormd van zo’n 40 wandelaars die geregeld mee lopen. Daarnaast mogen we elke keer ook nieuwe gezichten verwelkomen. Het pelgrimswandelen is een activiteit om letterlijk een stukje met een ander, een bekende of onbekende mensen van binnen en buiten de diverse kerken (Paaskerk, Pauluskerk, Leger des Heils) op te lopen, verhalen te delen en om in stilte te wandelen en na te denken over een meegegeven vraag.

Op 22 april maken we een wandeling van ongeveer 10 kilometer in de omgeving van Soesterberg over het voormalig militair terrein en over het Landgoed De Paltz. De Paltz is een prachtig oud landgoed, rijk aan flora en fauna, dat werd ontworpen door de landschapsarchitecten Copijn en Springer. Het terrein bestaat uit beukenlanen, zichtassen, waterpartijen, een statige villa, een koetshuis en een herderswoning. In de villa, het Herman van Veen Arts Center, drinken we een kopje koffie/thee.

Om 9 uur vertrekken we vanaf het kerkplein van de Paaskerk met een paar auto's naar het startpunt en aan het begin van de middag zijn we terug in Baarn.

Zin om mee te gaan? Van harte welkom!

Opgeven kan tot uiterlijk 17 april via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per telefoon: 06-20764280 (Arlyanne)

Kees Kruijswijk Jansen en Arlyanne Kuipers