Koffieochtend met lunch voor senioren. Klik hier voor meer info.

16-07-2024 10:30 - 13:30

Koffieochtend met lunch voor senioren

De laatste koffieochtend ligt alweer een poosje achter ons.

Wat was het heerlijk om iedereen weer te zien en te kunnen bijpraten onder het genot van koffie/thee met wat lekkers. En wat had Piet Niezing veel te vertellen, hoe plezierig is het dat er in onze kerk een groep vrijwilligers bestaat, die beeld en geluid verzorgen voor eenieder van ons, zodat we de dienst thuis of later kunnen meemaken.

Nu is het tijd voor een zomerse koffieochtend met een lekkere lunch en wel op dinsdag 16 juli van 10:30 tot 13:30 uur in de Ontmoetingsruimte van de Paaskerk.

U bent welkom vanaf 10:30 uur en we ontvangen u met koffie/thee en iets lekkers.

We hebben Heleen Nauta-van Gelder uitgenodigd om ons alles te komen vertellen over SAM2. Een organisatie in Baarn die voor mensen met een minimuminkomen iets extra’s wil doen. Hoe dat georganiseerd is, gaat Heleen ons vertellen.

Daarna schenken wij een aperitief in met iets hartigs. Tussendoor heeft u gelegenheid om rond te lopen om de mooie schilderijen te bewonderen

van de kunstenaars van Amerpoort en misschien een kaartenset van hen te kopen voor € 10,-.

Rond de klok van 12:30 uur gaan we samen lunchen en we ronden dit samenzijn af om 13:30 uur.

Ook als u geen bezoek ontvangt van COZ bent u van harte welkom en kunt u zich aanmelden bij Karin Rooker, per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch: 06-40982835.

De bijdrage in de kosten is € 8,- p.p.

Indien nodig kunnen we vervoer voor u regelen.

Van harte uitgenodigd!