Viering Goede Vrijdag met ds. Marleen Kool. Viering online volgen? Klik hier, ook meer info.

29-03-2024 19:30

De viering is online te volgen en later terug te zien via Kerkdienst via de kerkomroep

Op deze avond worden we stil bij het leven en sterven van Jezus. Deze rechtvaardige mens naar Gods hart was één en al compassie met zijn naaste medemens. Hij had het leven lief, de mensen en hierin was hij on­losmakelijk verbonden met God. Het lijden en het kwaad dat tot op van­daag levens van mensen tekent bren­gen we bij het kruis. Ook wat ons le­ven tekent, wat ons zwaar valt, pijn en verdriet geeft. Onze bezorgdheid en angst om wat er in de wereld gebeurt. Door een steentje neer te leggen bij het houten kruis voorin de kerk.