Pelgrimswandelen

18-03-2023 09:00
Paaskerk

Zaterdag 18 maart gaat het pelgrimswandelen weer van start.

We volgen dit keer een klompenpad van ongeveer 8 km in het prachtige buitengebied van Putten. De start van de wandeling is nabij kasteel Oldenaller. De route leidt ons door het kasteelbos, over boerenland, langs houtwallen, beken en over heide met onderweg veel leuke paadjes en slootbruggetjes. Een mooie omgeving om ook een tijdje in stilte en rust te wandelen en na te denken over een meegegeven vraag. Halverwege maken we een stop in een opgeknapte schaapskooi van Natuurmonumenten.

Om 9 uur vertrekken we vanaf het kerkplein van de Paaskerk en rijden met een aantal auto’s naar het startpunt. Rond 13 uur zijn we weer terug in Baarn.

Waterdichte schoenen zijn aan te bevelen, want het kan als er veel regen is gevallen erg drassig zijn.

Houd je van wandelen? Wees welkom om (een keer) mee te wandelen.

Aanmelden kan tot maandag 13 maart via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch: 06-20764280 (Arlyanne).

De volgende wandelingen zijn op 22 april en 20 mei.

Kees Kruijswijk Jansen en Arlyanne Kuipers