Kerkdienst 14 juni ds. Marleen Kool- Mout Uitzending via RTV Baarn en Kerkomroep

14-06-2020 10:00
Paaskerk en via Kerkomroep

Zondag 14 juni Deze zondag vieren we een beetje op de wijze van een kliederkerk. Er is een verhaal, een korte overweging, verschillende opdrachten voor in de kerk, buiten en thuis.

Kinderen en hun ouders (tot max 30) zijn welkom in de Paaskerk. Zij ontvangen hiervoor een uitnodiging en kunnen zich aanmelden. Het verhaal waar we mee bezig gaan is het verhaal van de weduwe van Sarefat uit 1 kon 17. Samen wie vanuit huis en in de kerk vieren hopen we op een creatieve ontmoeting met haar en haar verhaal. Een verhaal dat gaat over hoe dat is als je weinig hebt, tekort en gemis ervaart. Een verhaal ook over vertrouwen delen, over geven en ontvangen, over gastvrijheid.