Elke eerste zondag van de maand tijdens de viering in de Paaskerk: het Hemels Gelag. is een viering speciaal voor jongeren van 12 t/m 18 jaar. In deze viering geven we eigentijdse invulling aan de liturgische momenten uit de kerkelijke traditie. We staan stil bij dezelfde Bijbeltekst als die ochtend in de kerkdienst wordt gelezen. Aan de hand van een bijpassend thema verkennen we de tekst op een manier die aansluit bij de belevingswereld van tieners en we nodigen een gast uit die past bij het thema. Zo ontstaan er momenten tussen kerk en kroeg, zoals aan gelagtafels in cafés vroeger, waarin jongeren vragen stellen aan elkaar, aan een gast, aan zichzelf. Er is elke maand een persoonlijk verhaal, gebaseerd op de Bijbeltekst.

En we gaan in gesprek aan de hand van stellingen. Op die manier tasten we van alles af om vervolgens stil te worden, tot op de bodem te gaan en wie weet God te ontmoeten.