Thomaskring

16-11-2021 10:15 - 11:45
Paaskerk

Thomaskring

Voor wie zin heeft in ontmoeting;

voor wie houdt van vragen stellen en nieuwsgierig is naar de gedachten en ideeën van een ander; voor wie geen pasklare antwoorden zoekt maar het gesprek

voor wie inspiratie zoekt,

is er op dinsdagmorgen weer de Thomaskring.

Na een lange pauze maken we een doorstart op 26 oktober in de Ontmoetingsruimte van ZINN bij de Paaskerk.

Het boekje ‘Volharden in de broosheid’ spiritualiteit in tijden van corona, van Bert Roebben, zal opstap van gesprek zijn. In dit boekje ontwikkelt theoloog Bert Roebben een spiritueel perspectief in de richting van een ‘Nieuw Kwetsbaar Wij’.

Data en tijd: 16 november (olv ds Christine), 7 december (olv ds Marleen. Vanaf 10:15 is er koffie. Start 10:30 tot ongeveer 11:45.

Aanmelden bij één van ons is fijn.

Ds Christine van den End: email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ds Marleen Kool : email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.