Kerkdienst / startzondag : ds. Christine van den End - Kranenburg

19-09-2021 10:00
Paaskerk en via Kerkomroep

zondag in meerdere opzichten: we vieren de start van een nieuw kerkelijk seizoen. Maar bovenal is het de start van een hele feestweek om te vieren dat we de nieuwe ruimte achter de Paaskerk officieel in gebruik nemen. Ruimte voor ontmoeting en inspiratie. Hoe passend dat we starten met vieren, zo wezenlijk voor ons kerkzijn. En hoe mooi dat gasten daarvan kunnen proeven. De Cantorij zingt voor het eerst weer mee, we lezen van Jacobs vlucht in de woestijn en hoe hij droomt van een ladder naar de hemel. Wat maakt dat we een nieuwe koers vinden, wat zorgt ervoor dat de wind opsteekt en we in beweging komen, verder op onze weg? Vragen die horen bij menszijn en kerkzijn. Elders in deze Paaspartout vindt u het programma. Wees welkom. Er is muziek, dans, taart en koffie. En ruimte om ‘de bouwers’ te bedanken.