Gedachteniszondag: ds. Christine van den End en ds. Marleen Kool

22-11-2020 12:00
Paaskerk en via Kerkomroep

22 november Gedachteniszondag
Hoe ingewikkeld is het dat we dit jaar met maximaal 30 kerkgangers minder ruimte hebben om samen te gedenken wie ons zijn ontvallen als gemeenschap. Graag ontvangen we in ieder geval de nabestaanden die willen komen gastvrij. Daarom bieden we deze gedachteniszondag twee korte vieringen aan, waarvoor we de familie persoonlijk uitnodigen: de eerste start om 10 uur en de tweede om 12 uur. Zoals altijd worden de namen genoemd en de gedachteniskaarsen gebrand, nu verdeeld over twee viermomenten. Natuurlijk kunnen gemeenteleden zich ook aanmelden voor één van de twee vieringen, de scriba heeft tegen die tijd overzicht of er nog ruimte over is. Beide vieringen zullen worden uitgezonden via kerkomroep.nl. Tussen de twee vieringen in, is de kerk open om zelf een kaarsje aan te steken, stil te staan bij wie u mist, te luisteren naar Troostmuziek. Op deze zondag even onderdak zijn in de Paaskerk kan dus voor iedereen die dat wil: van 11:00-11:45 uur bent u van harte welkom. Zowel ds. Marleen Kool als ds. Christine van den End zijn betrokken bij de vieringen en de inloop.