Kerkdienst 28 juni dhr. Gijs Haasjes

28-06-2020 10:00
Paaskerk en via Kerkomroep

Zondag 28 juni mogen wij Gijs Hasjes verwelkomen. De dienst zal i.p.v. in de Pekingtuin in de Paaskerk zijn.

FOMO – Fear of Missing Out. In deze dienst staan we stil bij een bekend gevoel voor de Millenials; fear of missing out. De angst om iets te missen. Het knagende gevoel dat je wel geniet maar dat het ergens anders veel beter of leuker is. Een beter feestje, een leukere vakantie, een leukere partner of een betere baan. Juist nu, door alle maatregelen, de feesten en festivals, vakanties, datingsites en mogelijkheden beperkt zijn, worden we teruggeworpen op onszelf. Wat blijft er dan nog over? We kijken met elkaar naar het verhaal van de verloren zoon. Met die verhaal spiegelen we ons innerlijke rupsje-nooit-genoeg omdat het gras bij de buren altijd groener is. Meld je aan als je FOMO herkent en dit ‘spiegelmoment’ niet wilt missen.