Kerkdienst 21 juni ds. Marleen Kool- Mout uitzending live via kerkomroep

21-06-2020 10:00
Paaskerk en via Kerkomroep

Zondag 21 juni Deze eerste zondag van de zomer zijn er opnieuw (tot 30) mensen welkom in de kerk. Gezien de jongere doelgroep van 14 juni is nu de wat ‘oudere’ doelgroep uitgenodigd. Voor deze zomerse viering zou ik u willen vragen: is er een gedicht wat u deze afgelopen periode graag las en wat u hoop geeft? Of is er een lied dat je zingt of neuriet, omdat het licht en uitzicht geeft in deze tijd? Heeft u zo’n lied of tekst, wilt u dit dan naar mij mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of telefonisch doorgeven? Een aantal kunnen we laten horen of zingen, in deze viering met een paar woorden erbij, wat deze tekst of dit lied voor u betekent. Ik zie uit naar uw reactie. Graag voor 12 juni hoor ik uw reactie!