Paaskerkfeest

18-01-2020 16:00 - 20:00
Paaskerk

Paaskerkfeest 18 januari

Er was er eens lang, lang geleden een BBQ om vrijwilligers te bedanken. En de kerkenraad besloot dat er 18 januari weer zo’n feest zou zijn. Hoe dat verhaal verder gaat is natuurlijk spannend. Op 18 januari is het te koud voor een BBQ en hoe vier je feest als je Brandpunt gaat slopen? Het wordt een feest voor iedereen en we vieren van alles: nieuwjaarsreceptie, de start van de Aktie Kerkbalans, het vooruitkijken en hopen, de markering van de Brandpunt sloop en de melancholie daarover, het samen kerk- en vrijwilliger zijn. Daar nemen we zaterdag 18 januari 2020 van 16 - 20 uur de tijd voor en iedereen is welkom.

Wat gaan we doen? Er is een officiële opening en dankwoord voor de 200 vrijwilligers, we gaan de zaalnamen teruggeven aan de naamdragers, Films kijken met Arie van der Neut, ruiken aan de Paaskerkarchieven in de Recht-van-pruttelen-zaal, het maken van tijdcapsule om bij de verbouwing in te metselen, een rondleiding naar de plekken waar je nooit komt, misschien een fotovlucht met een drone, een concertje in de kerk, rustig bijpraten in de “Ont-moetingszaal”, de zaal waar niets moet, misschien een dansje in de Grote- of  beschilderde Hof van Eden-zaal, praten over PaasBest, een verloting, fotomomenten, verkoop van Paaskerk memorabilia en natuurlijk gezellig eten en drinken.