Kliederkerk

09-12-2018 15:00
Paaskerk

Hoi allemaal,

Zoals al eerder aangekondigd, is er op zondagmiddag 9 december weer een Kliederkerk! Het thema deze keer is natuurlijk Advent.

Kliederkerk is een bijzondere viering voor het hele gezin. We starten met elkaar in de kerk, dan zijn er verschillende doe-activiteiten en daarna eten we samen. Tot slot lopen we net als vorig jaar een Adventstuintje: we vullen één voor één een spiraal van dennentakken met lichtjes.

15:00 uur Start met koffie, thee, limonade
15:15 uur Opening in de kerkzaal
15:30 uur Verschillende doe-activiteiten
  • Figuren in de kerststal - boetseren
  • Ontdek kerst met een spel - spelen en delen
  • Handen uit de mouwen - samen de kribbe timmeren
  • Kerstverhaal in de kerstboom - tekenen op een kerstbal
  • Bouw je eigen kerststal - van duplo, kapla of zoutje stokjes
  • Houten kerstster - maak hem zelf
16:45 uur Samen opruimen
17:00 uur Samen eten - iedereen neemt iets mee
17:45 uur Adventstuintje lopen
18:30 uur Weer naar huis

Kortom, een hele mooie middag om samen (met je gezin) stil te staan op de weg vol verwachting, op weg naar Kerst.

Samen eten
Voor het avondeten vragen we ieder gezin iets mee te nemen voor het buffet. Bijvoorbeeld een hartige taart, gehaktballetjes, een salade, stokbrood met smeersels. Zo kunnen we samen genieten van elkaar meegebrachte eten.

Hulp gezocht voor kliederkerk
We zijn nog op zoek naar mensen die een van de activiteiten wil begeleiden, en naar iemand die wil zorgen voor de koffie/thee/limo, tafels dekken, afwas e.d. Ben je of ken je iemand die dat zou willen doen? Ik hoor het graag.

Aanmelden
Hebben jullie zin om te komen? Meld je dan even bij mij aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (naam, aantal volwassenen en aantal kinderen). Dankjewel!

Hartelijke groet,

Judith Roeleveld