03-06-2018 10:00
Paaskerk

Samen met ds. Marleen Kool vieren we op 3 juni het feest van de doop. Maria Theresa Munguia Osorio (12 jaar) en Emanuel Alexander Munguia Ruiz (7 jaar) kwamen op een zondag naar me toe met de vraag of zij gedoopt mogen worden in ons midden. Nooit eerder maakte ik dat mee, dat kinderen daar zelf om vroegen. Ik was erdoor geraakt.  Heel blij zijn we om met hen te vieren dat zij zich thuis voelen in de kring van God en zich verbonden voelen met de gemeenschap van de Paaskerk. Ik zie ernaar uit deze viering met hen en hun ouders samen voor te bereiden. Karlijn Musch is de moeder van Emanuel, Maria’s moeder is Silvia Audelice. Zij woont in Managua, in Nicaragua en is erg blij dat Maria gedoopt wil worden. Fausto Ramon Munguia Ruiz is hun vader. Zij wonen aan de Zandvoortweg 194.  Als er nog meer kinderen of ouderen zijn die gedoopt willen worden, laat het ons weten.