Inspiratie-avond voor (aankomend) tienerwerkers

26-01-2018 00:00

Inspiratie-avond voor (aankomend) tienerwerkers

de tijd van de bijeenkomst wordt in overleg bepaald

Op vrijdagavond 26 januari a.s. organiseren Gijs Haasjes en Ellen van Hattem een inspiratie-avond voor tienerwerkers. We hebben veel tieners in onze kerk. Hoe houden we hen betrokken? En hoe kunnen we daaraan als tienerwerkers invulling geven. Hoe is het om met tieners te werken – wat vraag het en wat brengt het?

We gaan deze avond vooruit kijken, ervaringen uitwisselen en meer. Een avond om te delen en om nieuwe inspiratie op te doen voor het contact met de tieners in onze kerk.

We nodigen gemeenteleden die overwegen actief te worden in het tienerwerk van harte uit om (geheel vrijblijvend) aan te sluiten ter oriëntatie en om jouw inzichten in te brengen.

Meer weten? Neem contact op met Ellen van Hattem, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., 06 14 678 567.