24-09-2017 10:00 - 10:30
Paaskerk

Voorganger: ds. Marleen Kool en ds. Jos van Oord

24 september vieren we de startzondag en staat het thema ‘Deel je vertrouwen’ centraal. We starten gezamenlijk om 10:00 uur met koffie. De viering begint om 10:30 uur. We nemen afscheid van een aantal mensen die zich de afgelopen jaren hebben ingezet voor een bepaalde taak. Verwelkomen weer andere mensen die iets gaan oppakken. Dan gaan we uiteen in workshops die allemaal te maken hebben met ‘Deel je vertrouwen’. Dat kan spelend, zingend, creatief of in gesprek met elkaar. Ieder is van harte welkom. Na de viering zal er soep zijn en als ieder wat brood te eten mee neemt, delen we de lunch. Om 14:00 uur is er dan een film in de Speeldoos: de documentaire ’Hier ben ik’. In deze documentaire kijken we door de ogen van een aantal Bloemendalers die worstelen met hun levens waarin ambitie en gejaagdheid de standaard zijn geworden. Zondags bezoeken zij de kerk in Bloemendaal waar dominee Ad van Nieuwpoort hen een alternatief biedt door zich te verdiepen in oude Bijbelteksten op zoek naar de simpele schoonheid van ons bestaan. Een mooie gelegenheid om samen naartoe te gaan en anderen uit uw omgeving mee te nemen die wellicht benieuwd zijn naar waar het in de kerk over kan gaan. We hopen dat u er bij bent en dat we samen een mooie start kunnen maken. Kortom, een echte gemeentedag.